Ishockeyspya

God jul & gott nytt år (obligatorikst att börja med i dessa tider)! Julen spenderades i Stockholm där jag fick min nya baby. En Fujifilm x20, som jag försöker lära känna bättre nu. Annars var det en fin, grön jul med släkt och göödie mat. Fick även spendera juldagen med fina Klara och hennes vänner med middag och helkväll på Berns. Försökte hålla takten med stockholmsbrudarna. Tyckte jag gjorde helt ok från mig med shaking hips och aperol. 
En liten bekymrad Leo på mattan. 
 
Fredag
Sen kom vi hem och jag skuttade snabbt till min bästebabe (bra ord från Anna) och bosatte mig där. 
c00l
Vi bjöd över Carl och Rai på en tradionell tacosmiddag. 
Frida kom! 
Tydlig konversation
Svisssch och Frida blev hipstah.
Inge bra fest utan knivfight, en massa fuldans och nyfunna accessoarer.
 
Lördag. Vi åkte på kusinträff i Borås och åt god mat som ej var julmat, mmMmm.
Lovisa har det.
Lille gosmorfar i intressant vinkel.
Vinglaset tog all fokus framför finparet. 
Så bra julgran.
Carl & Rai.
Sen var det dags för släktfotografering. Efter det for vi ut på nattliga äventyr i Borås.
 
Söndag. Jag & CC gjorde oss redo för besök av familjen + Rai för ett glas innan vi skulle vidare till Heaven 23 för mat och fyverkerier. Fruktansvärt gott och bra kväll. 
Såg lite ut så här från 23e våningen.
Avslutar med popping heads från Frida & Carl.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Bästebabe <333

2014-01-28 @ 09:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0