williams stuga

Goddag! Igår var det tråkigt väder så jag och fem andra ensamma själar stack till Williams super fina stuga i Askim. En mycket trevlig kväll med vännerna.

Tove tuffs var så här glad och fin!
Zhiar & Niklas!
Vi fann en hemlig lucka i köket!!
Special kaffe!
Arthur!
Niklas lite sådär småcool.
Sen blev dey dags för ett litet dopp. Kände att någon var tvungen att fota, så tyvärr kunde inte jag bada, hrmhrm.
Haha. gos.
Haha. Åh. kolla Arthurs steg bakåt.
Sen blev det mintte, kortspel och singstar. Tog sällskap med Tove som bor lägligt och bra i k-town så jag hoppade hem till Mattispojken.

Ett litet hallå.

Med dessa bilderna ville jag bara säga att jag har inget plugg kvar - nästan. Det tycker jag allt att dessa bilderna utspeglar. Skål på det!

Igår åkte jag med Frida och Tove hem till Toves place och såg hur hennes syster och kompisar gjorde sig iordning inför deras studentbal. Vi dreglade lite och blev så pepp att vi inte visste riktigt vad vi skulle göra. Ja. Vi lagade i alla fall mat, skrev en låt. Frida sydde, jag spelade gitarr och Tovetuffs gick catwalk. Ganska så jätte trevligt faktiskt. Sen cyklade vi alla tre på en stackars cykel. Frida trampade, Tove på styret och jag + mina stackars skor var bromsen där bak. Vingligt som tusan må jag säga! Men desto roligare. Tog en sväng förbi Mattis, pussade han lite i pannan och sen vidare till Jennys place! Där hade vi en mycket fin kväll med mys och lite drama i kanten. Men det gillar vi. Typ. Sen somnade vi fyra små flickor i en dubbelsäng.

Hej!

Helsinkitouristgroup.

Mari- Chokladbollar? nickar.

Mari.
Malin.

Ni är allt fina ni två.

Igår hade jag en trevlig fredagskväll med två fina filurer! Bakade chokladbollar efter Malins abstinens och hade planer för att åka in till stan. Men istället för stan tog vi våra ruckliga cyklar till havet. Det var helt vindstilla (-därav mycket mygg) och vi fick besök av en oskygg fladdermus.
En mycket bra kväll var det allt.

I wanna be your dog.

urfokus (-notera att jag stör mig) men detta är min nya klänning som jag känner mig ganska rätt så fin i.

Idag var det sista jobbdagen! Nästan lite ledsamt, men mest lättnande! Får se hur kvällen artar sig, raffraff.
Ha en fin lördag!

Ö-häng

Idag åkte jag, Ingrid, pappa och våra franska korrar ut till Hönö klåva!

På färjan!

Margaux och Elissa!

Hahah. Äkta fiskare. Gött häng.

Nu ska vi äta lax och sen dra oss till Liseberg!!!

Polkapolkapolkapolkapolkapolkapolkapolkapolkapolkapolkapolka

I Torsdags åkte vi i fransksektion och våra korrespondenter från frankrike ut till polkagrisarnasland, Gränna och sedan ut till Visingsö!

Visingsö.

Utsikt från bussen.

Jenny posar!

Maskroser är tydligen till för sängvätare i Frankrike. Fedt.

Frishan!

Oscar och Alva!

Bild. 666.jpg

En trevlig resa!

Café Bizarre.

Förra helgen åkte vi till Borås för att fira min kära kusin Aurora! Tjugo år, ett ganska så intressant år må jag säga.
Det bjöds på god mat och släktträff!

Raise your glass!

Idag vaknade jag - och det regnade! Lagom till frukosten kom snön. Orkade inte ens bli arg.
Åkte till skolan vid tolv och kollade på kortfilmer av elever på skolan. Vi har kulturdagar nu i tre dagar! Så himla skönt. Har suittit på café med Josef, Frida & Tove i ca 5 timmar! Längs vägen kom det folk och joinade lite smått fint. Som Emelie, Julian, Fredrik och ja, lite folk. Satt utomhus med kaffe och filtar. Kändes som en bra dag! Och vädret blev bara bättre och bättre!
Sen firar jag och Mattis hela åtta månader idag! Ett litet hurra på det! Puss

Karma's a bitch

God Måndag! Imorgon är det världens goaste dag. Inga lektioner bara kulturdag hela dagen. Puss

Helgens upptåg.

I Fredags kom Mattis till mig och åt middag, sen hoppade vi iväg till Replokalen båda två. Fast pojken hälsade och stack sedan iväg!

Jag & Mari inne på repet!

Elin & Anna!

Pauzzz

Mina lovebirds. Och - finn ett fel. Om man vågar.

finisar

Mari hade med sig en god morotskaka!

Mari!

På lördagen hade jag och Mattis en go lunch i solen.

liknelser mellan mangosorben och pokémon.

Igår var det en fin Valborg med först middag i Partille sen åkte jag och Tove till Mattis i Eriksberg. Han var väldigt glad och jag och Tove steppade på bryggan och åt munkar på det bästa viset. Push push push. Kladd kladd kladd.