Paris, 14 Juli

Hade nästan hunnit glömma av bilderna från mina sista dagar i Paris. Känns så otroligt långt bort nu, så därför blir det fint att visa nu i efterhand. Jag lämnade familjen den 11e juli för att sedan bo fyra nätter på hotell inne i stan. En genialisk idé helt enkelt! 
Den 14 juli var det Frankrikes nationaldag. När vi kom fram till Louvren började flygkonsterna. 
Magisk färg över himlen.
Sen såg vi lite av paraden där hundratals militärer struttade förbi.
När jag blev för hungrig och gnällig hittade vi ett café och slog oss ner.
Kaffe vs vin
Promenerade omkring i stan. På den här gatan bodde jag med mamma & pappa i våras.
Sa hej då till kanal-Martin.
Hann aldrig äta här, ser så trevligt ut. Blir nästa besök!
Vill ta med mig alla bra människor jag känner och flytta in här.
Språkcafé! 
Här var utsikten från vårt lilla hotell. Bodde vid Jaurès, ovanför Belleville. Fick ett så himla bra avslut i Paris då jag fick hänga med bra människor och åka scooter genom hela stan <3333 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0