syrebrist

Det här är en period jag knappt kan andas. Projektarbetet är som en uppstucken eldgaffel och jag finner ångest för en massa annat strunt, som livet. Men visst har det hänt lite småtrevligt ändå! 
I söndags var jag och mamma hos mormor och morfar i Borås för att göra klart den sista planeringen av en viss balklänning hon ska sy till moi. Så himla spännande! 
En annan hylla i ett annat hörn i ett annat rum. 
Medan mormor sydde en massa provbitar bläddrade jag för fullt i hennes gamla Burdatidningar från 60/70-talet. 
Exotiskt. 
I tisdags hämta David upp mig, Mari, Anna och Linnea för att åka till Partille och kolla in den här damen på scen! Elin spelade ryssk hembiträde, aka Svetlana. Hela klassen var grymt duktig! Klappklapp. 
För två veckor sen hämta Tovetuffs mig från jobbet och så åkte vi på äventyr, seconhandrunda! 
Köpte en massa fint. Bl.a. en kinesisk långklänning som jag bär på bilden. Har väl aldrig tänkt att jag ska bära något med kinesiska drakar på förrän... nu, Feting c00l. Hurra för secondhand (vidga dina vyer *reklamröst*)
 
idag har jag pluggat, gråtit till en låt flera gånger, haft en lektion och varit på två pass. Men HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0