Ett litet rep, I guess.

Förra repet agerade Anna fotograf med min lille kamera! Fick över bilderna på min dator också, så snor lite & gömmer dem i svartvitt. 
Plug in.
Rep tröjan, alltid på! 
Repet ballade ur när jag & Elin märkte hur fascinerande det var att headbanga medan Anna & Mari jobbade med trummorna. Sedan hakade hela bandet på.
Headbang 1.
Headbang 2. Finns en massa mer, men HEY.
En gudomlig Mari. 
 
Idag åker jag, Tove & mina föräldrar till Italien, Alperna!! Ska bli så himla trevligt. Vi har redan förberett oss för en lång biltur genom bl.a. Tyskland och Österrike. Helfestligt! Då kommer en massa sporty bilder, antagligen mest på Tove. Något att se fram emot, helt klart. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar alla headbangbilder. Så fint!!
Är så avis på skidresan! Hoppas ni får det fantastiskt bra. Puss

2013-02-09 @ 11:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0