Spring 2 spring.

Godkväll! Både idag & igår spenderade jag två heldagar inne i stan i det mycket angenäma vädret! Igår hade jag t.o.m. varm solhud på kvällen, hurra. Då var det jag & Anna som spatserade på göteborgs gator, fikade i Haga och åt sushi vid Oscar Fredrikskyrkan! Blir så sjukt glad av den tjejen alltså. Tyvärr dokumenterades detta inte, men idag tog jag med kameran! 

Dagen började med att mormor och morfar kom förbi, fikade och provade klänning som mormor kommit halvvägs med! Sen begav jag och Frida oss för att ta bussen in till stan! Glad Fridis på hållplatsen. 

Mötte upp Tove, Anna och Tilda för att ha någons slags pysseldag hos Anna! Alla hade med sig en massa fint & glittrande. Jag tog med mig en gammal knapp. 
Anna & Frida! 

Skål! 

Aha mhm. Snygg.
Alltså. Åh. <3
Sen kom Tilda och slöt sig till gruppen! 
Såg Josef sittandes glittrande (ja, allt glittrade idag) i solen på Le Pain! Skuttade dit och hejade. 
William var också där! 
En babe.
Sen glömde jag ta kort när vi väl pysslade hemma hos Anna! Men kameran åkte upp när vi satte oss på Con Leche för kaffe och macka. 
Tove undrade om man såg hennes ögon genom sina solglasögon. Nej. 
 
Åkte hem. Dog i sängen. Kollade Game of Thrones, första avsnittet på säsong tre!! Spenande. Hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hade också solvarm hud när jag kom hem. Åh, finast du. Och finaste vädret. Och finaste göteborg. Åhhh. Hoppas mormor hade gjort ett bra jobb med klänningen! Hoppas även pysslet blev lyckat. Puss

2013-04-02 @ 23:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0