Mari Barbi Mattsson

Den 29:de augusti blev ännu en människa kring mig myndig, arton jordsnurr & annat framåtgående. Men inte vem som helst, utan min äldsta, närmsta vapendragare, f.d greve, Mari. Vill skriva en kort roman om hur mycket jag värdesätter denna människa, men känns bättre att lägga ut fina bilder och annat spännande. 

Grattis på födelsedagen/i efterskott (iiieieieieie) Mar. Älskar dig från största djur (låt oss säga blåval) till liten loppis, dvs jättemycket. Pusspuss. När du kommer hem ska jag fira dig så att du blir alldeles trött på födelsedagar (ehh kanske, lite) 
 
Your*your*your*your*your*your*your*your*your*your*your*your*your*your*your*your*your

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst min sockerströdda blåbärsmuffin som jag åt i morse till frukost för i USA så äter man mycket söta saker som du. Jag kommer hoppa iväg till dig så fort jag kommer hem och slänga mat på dig! Jag älskar dig, tillochmed mer än mina apelsinvänner. Puss!

2012-09-02 @ 17:45:09
Postat av: Anna

Blev lite smått förälskad i första bilden. Så super fin. Kalasbloggen är du. Puss

2012-09-02 @ 21:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0