Mejlångest.

Kastar lite bra bilder på er. 
Favvobilden just nu. 
Emmaboda 2011 <3
 

Hej. Det är fredag. På fredagar brukar jag ha skola till halv fem. Men idag är jag ledig. Halleluja. Tänker ju alltid att jag ska utnyttja tiden & ta tag i mina stora högar av plugg. Men gör jag det? Ehe. Käft. 
 
Har lyckats få någon slags ångest över mejl det senaste. Varje gång det lyser röda siffror på min inbox blir jag nästan rädd, som att jag förväntar mig att något hemkst & jobbigt ska dyka upp ur tomma intet. Någon som vill göra en psykologisk analys? Tack på förhand. 
 
(Tove utan körkort) GRATTIS TOVE TILL KÖRKORTET. Nu behöver du inte gå runt så här längre (som du alltid gör annars)
(Tove med körkort) Tovekung med körkort. 
 
Hehehehe. Hejbäys
 
 

Kommentarer
Postat av: nilla

HAHA TOVE

2012-11-26 @ 20:16:47
URL: http://www.geniusnextdoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0