iFånar

God eftermiddag. Jag lever & jag ska langa bilder från lille iPhånen som är där alla gånger kameran inte är där, vilket är mest hela tiden just nu. Hemskt sorgligt. Men här kommer bilder från de senaste veckorna, en rejäl blandning helt enkelt. 
Var på Yaki-Da & drack hipsteröl. 

I slutet när vi dansat & allt möjligt satt vi i de bekväma fåtöljerna (alltså hur skumt ord egentligen? Ehe) men självklart fortsatte sången! 

Toves grymma skor. 

En korv.
Tove fixade äntligen sin efterlängtade näspiercing! Hurra! 
Londonlunch i Notting Hill! 
Londonmiddag! 
Londonfika i Brick Lane! 
Hade det mysigt hos Anna i Mölnlycke & badade tills vi alla mådde dåligt! "Myskvällen" slutade med att vi åkte in till stan & ölade med boysen, halleluja.
 Oliver på taket en natt.
Tove & Anna på terassen.  
Koncentrerat face & ny jacka!  
Tove & jag hittade en liten fjuttfotboll & spelade på skolgården som lågstadiebarn med koncentrationssvårigheter. 
I fredags tog jag tåget till Malmö för att spendera helgen där hos Ramsus! Bilden är från en park under Rasmus rundvandring. 
Vi köpte starwars-godis & spelade zombiespel & jag försökte hantera siktet, vilket... inte gick. Blev dock bättre & bättre, klappklapp.  
Blev nekad på KB (!) som inte ville ha ett sådant badass som mig där inne (artån hallå), så vi tog istället en finsmakar öl på pubb tills de tände ljusen & vi hoppade hem i natten till Indiana Jones-soundtracket.  
Idag tog jag tåget vid tolv & här åker jag över kära Götaälvbron med fin solnedgång. Hade grymt flow & fick skön plats på tåget, halleluja. Godkväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0