Kaffe & kaka i morgon.

I dag har jag knåpat ihop en liten video från en rast på Trulsegårdsskolan. Ett stycke övertrötta ungdomar som peppar kaffe & kaka. Alltså åh, denna tiden. Saknar, synd att man inte uppskattade mer! (Gammal och gaggig). Ja, denna video är väl mest för er som är med i videon, internt hej hopp. Lite för att hedra Annas födelsedag som var igår!! Bättre människa får man leta efter.
Dagarna innan jag flyttade till Bryssel. Om fyra och en halv vecka är jag tillbaka. Fattar inte.

Kommentarer
Postat av: mari

"Vad ska du köpa för mysgott imorgon?"

BÄSTA ORDET mysgott.

Kaffe kaka i morgon

det kommer spelas upp i mitt huvud hela dagen.

Liten översittare jag var förresten. Hahaha mini-bitch.

2012-05-19 @ 15:34:05
Postat av: Anna

Åh, bästa videon har du skrapat ihop! Saknar också den tiden (mer gammal och gaggig än dig). Saknar dig!!!!! Vill känna din närhet. Och kärlek. Puss

2012-05-22 @ 17:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0