666

Hej, nya Kent låten "999" har gått på repeat sen igår kväll, måste säga att jag överraskas av ännu en fantastisk låt! Skönt att dem inte gått ner sig helt med åldern. Gillar även att liveversionen slutar med att Berg säger "Det gick skit bra för mig". Tänker lite på mitt egna bands avslut på en låt, då en liknande kommentar kommit med i slutet. Åh, saknar bandet.
-----------------------------------
Idag har jag smutskastat dagens hipsters på Svenska B nationella talet! Kändes fint. Annars har jag varit ute mycket, sprungit och ätit varenda måltid utomhus. Bäst. Kan knappt äta inomhus längre - syre uhuhu. Idag hoppade jag några lyckoskutt då jag fick vykort från Mari som också varit ute och flängt i Paris! Ända sedan mitt vykort från Korsika i sommras har vi haft ett tema på våra vykort - mycket mer intressant att läsa än att få en massa beskrivningar om det otroliga vädret man haft under sin lilla resa. Himla bra med teman må jag säga!
-------------------------------------
Snart är det dags att börja packa! Måste dock packa smart as hell för att göra sista hemresan (bambambam, det närmar sig läskigt snabbt) så enkel som möjligt. På fredag kommer jag hem på ett två veckors långt påsklov. Hurra!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så har du skrivit 999 uppåneerrr, fyndig. Du är alltid fyndig. Fynd-Ellen som fyndar. Snygg är du också. Liksom din klänning. Den är lika grym som att du snart kommer hem. Hur glad är jag över det? Så glad. hur? Så. Precis så. Hur trevliga är våra vykort? Så trevliga. Lika trevliga som de är fyndiga.

//koalabebis

2012-03-28 @ 21:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0