Right now.

Well hello there handsome. (Min man i nian)
MmHm.
Väntar på att Mario ska komma in på skype!
Kände mig lite sähär när jag vågade flytta till Bryssel ensam.
Nu känns det lite mer såhär, eller det kommer antagligen känans så här efter några veckor hemma. Men ser ändå fram emot det. Pirripirr.

Jag & några random t-dudes.

En vecka kvar tills jag flyttar hem till Sverige igen. Har aldrig varit mer förvirrad av tid och känslor. Hoppas ni där hemma är redo att hoppa mig mig, för det vill jag.



Kommentarer
Postat av: Anna

Diggar din man du hade i nian. Är helt säker på att han längtar efter dig. ÅHHHHH, förstår knappt att du är hemma om bara några få dagar!!!! puss

2012-06-12 @ 20:06:12
Postat av: Mari

Jag ska stå redo med näsdukar, b&j och bridget, en varm och kärleksfull famn, hoppandes av glädje vid synen av dig och med ett glatt humör och bra väder!

Dom är änna lika de där stiliga männen ovan. Vem är vem? vetitte.

Förresten en fråga nu innan jag måste rusa med pickochpack till hultan. Är du sjölejonet eller pingvinen?

2012-06-13 @ 09:08:28
Postat av: ellen

Ser fram emot!



Jag är pingvinen! Fett med modig, hoppi på sjölejonet!!

2012-06-13 @ 09:22:16
Postat av: elin

åh, längtar!!

2012-06-14 @ 16:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0