Too ugly to prostitute

God morgon! Igår var det första skoldagen på sista terminen här i Bryssel. Och det känns som att tiden kommer rinna som sand genom fingrarna, seriöst, det är inte många veckor mellan alla lov vi har. Sen en massa lediga dagar. Måste ligga i så att jag hinner göra allt jag vill innan det är för sent. Nej, men finns ju faktiskt mycket tid kvar. Igår kollade vi på tåg till Paris, åh. Längtar galet mycket!
Bästa som hänt skolan - en massa lyxändringar i köket. Designen har ändrats hel till lite nykreativ stil vi har fått juicemaskin, äppeljuicemaskin, kaffemaskin (ink. cappuchino, kaffe latte, varm chocklad m.m), en massa smoothiemaskiner (serverades smoothies på lunchen igår!) och lite sådant. Hur underbart? Gör ju faktikskt en del då vi äter alla våra mål där nere.
Nu ska jag förbereda mig för min längsta dag i veckan. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0