Popoffer

I Måndags (gissar jag på) hoppade jag iväg med kameran till stan. Kollade en massa jackor och skor på myrorna och njöt av vädret innan jag begav mig till Haga för att träffa fina Josef.
Fick lite känslan av att jag var med i en film (hade mycket bra soundrack of my life till) och fick ett litet lyckorus av något slag.
Sen mötte jag Josef och vi satte oss ner på Cafeva i Haga, som kan vara ett av de mysigate caféerna! Vi stannade i hela fyra timmar. Hade en del att prata om antar jag! Efter tre timmar dök även Emelie upp och sen Viktor. Vi diskuterade nostalgiska ämnen så som BD och popoffer (okej, la in ordet popoffer nu bara för att ha en anledning att använda det, efter att ha stött på ordet igår). En mycketmycket trevlig dag.
Senare mötte jag upp Tove som följde med mig hem. Senare på kvällen bestämde vi oss för att ta ha en picknick på Dansbanan i skogen med popcorn, passande musik och ljuslyktor. Där satt vi i några timmar och pratade om sådant man måste prata om ibland. Spottade ut vår ångest (bokstavligt talat) och gick sedan hem i natten när vi började frysa.
<3
HAHA. Dör. Skulle få med vår ångest på bild och ja, det funkade antar jag.
Det var en bra Måndag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ser ut som en fin måndag det där. Dansbanan verkar som ett fint ställe att spotta bort lite ångest. Du är bra du.

2012-01-05 @ 13:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0