Photobooty.

Från imorse, hängde en tung fjäder i örat, plus en liten spindel.
Från höstlovet!
Dagen innan jag åkte till Bryssel för första gången!
Har haft absolut segaste dagen idag, plus att det är kallt och elakt väder. Så när jag väl tagit mig genom hela dagen kröp jag ner i sängen och kollade serier. Sen hoppade Clara in och vi körde musikal i mitt rum. Jag spelade gitarr tills mina fingrar ramlade av och Clara improviserade sång som aldrig förr! Snacka om att lyfta humöret. Plus att mamma skickade mejl om att hon köpt Frida Kahlo bok och en fin ask till mig idag. Nu känns det hundra gånger bättre. Plus att familjen antagligen ska till Sardinien några dagar på påsklovet. Åh gud vad jag behöver det! Dock ett tag kvar.
Nu blir det plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0