Back to Brussels

15 Oktober, Waterloo

Nu är det dags igen - i morgon far jag tillbaka till Bryssel och skolan. Är verkligen inte alls peppad just nu, men tror det blir super när jag väl kommit dit och kommit in i det igen.
Lovet har varit så himla skönt och bra. Har fikat en massor, gått på bio, vart på temafester, födelsedagskalas, släktkalas, varit i Stockholm för att fira jul, läst en massa i mina nya böcker, vart med dem finaste och bara vilat upp mig.
Planet lyfter runt halv tolv i morgon, får skjuts av min kära broder. Kommer fram runt ett/halv två. Kommer sakna alla här hemma något förbaskat.
Pussar

Kommentarer
Postat av: m

Du är bäst fjällen, karusellen, modellen. Hoppas Bryssel blir lika bra tills vi ses! Puss <3

2012-01-15 @ 12:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0