Nödinlägg.

Bästa människorna helt enkelt. (Dagen jag åkte till Bruxelles)
Idag tog jag och mamma en lyxdag på Arken spa. Var bättre än jag trodde måste jag säga. Vi studsade runt i flipflops och badrockar till harmonisk musik. Provade på (mycket hälsosamma antar jag) flera olika grejer så som ångbastus med lukter som kanel, citron annat exotiskt. Vi badade i varma, spejsade pooler - utomhus/inonhus/bubbelbad. Ja, det fanns en massa trevligt och vi var avslappnade som tusan. Gick sedan på Balans Yoga, andade ihjäl oss och vi var mest hungriga och inte alls sugna på att andas och ligga mer still. Så sen avslutade vi med en super god, ekologisk lunch. Nu har snart halva lovet gått, men har en del kvar. Längtar till våren och Paris!
Boho, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0