Påsklov.

Ja, jag lever gott folk, jag lever! Jag har inte kunnat blogga då lilla MacBooken fick stanna i Bryssel när jag åkte hem på lov till Göteborg. Men kameran följde med, så nu ska jag köra en bildbomb.
Den första Onsdagen av lovet mötte jag upp mina två Bryssel birdies och tog med dem till ett av mina favorit caféer - Zenit.
Fina.
Bra vårväder!
Kände mig lite lonely ensam på min sida, så kallade dit Josef. Viggo & Clara hoppade iväg och vi satt kvar en stund.
Sen åkte jag vidare till fina Frida och mös lite.
Och sen kom Tovisen!
Demontove!
I fredags åkte jag och Mari till Göteborgs museet för att kolla in uttällningen med Warhol & Bacon. Var lite av en besvikelse. Men vi tittade på en massa annat fint som en fotoutställning och sen alla klassiska målningar.
åhå, gillar.
Efter kulturell påfyllning fortsatte jag till Jenny där Tove & Dani redan befann sig. Vi bakade en boob-cake till Frida som skulle ha födeledagsfirande på kvällen.
När kakan var redo för färd åkte vi till Frida och sjöng lite vackert.
Vi pyntade!
Frida & Lina!
'Tove & Dani!
Nipple
Super girly, ehheh
Alla borde alltid ha sådana här festliga ögonbryn!
Och alltid ha sådana här fina vänner!
<3!
Frida hade bakasta godaste kakorna, mumsimumsi på tanden.
Det var lite av det jag gjorde på lovet! Annars har jag hunnit bli sjuk, fira Elin och en massa annat trevligt. Pow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0