young blood

Lördag morgon. Tar det lugnt och ligger i sängen. Funderar på att tvätta innan brunchen.
Igår stannade jag och ett gäng hemma. Var i musiksalen i två timmar med Johannes. Skönt att spela av sig lite. Sen blev det nudlar till Trassel, så himla mysig film ju.
Idag har jag inga stora planer. En liten springtur skulle sitta fint.
Satte mig med alla videoklipp jag har på min fina videokamera igår. Men fasen, tror filerna är i fel format. Dör. Har inget program som gör om filerna. Kan ju inte ladda ner något. Får se hur jag gör.
Hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

Bara så du vet så läser jag allt du gör. Jag har koll på ditt liv, min vän. Har bara inte kommenterat allt. Men du är bra. Puss, finis

2011-09-10 @ 17:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0