Sps-söndag.

Igår direkt efter brunchen tog jag, Clara, Jennifer och Kristin tåget till Bryssels innerstad. Vi gick först till Grand Place då Clara inte hunnit se det än! Där var det full rulle med öl-festival mitt i! En massa tält för varje (de flesta i alla fall) sorts öl. Det var hela 32 grader igår!
Öltält uppradade längs hela Grand place!
Clara och Jennifer!
En liten marknad!
Här hittade vi en väldigt rosa godisaffär med speglar överallt och rosa lampor.
Och sen var det förstås Forever 21! Jesuz. Vet inte hur länge vi var där inne. Så himla stor och glammig butik! Här var bara i gången nästan. Sen breddade det ut sig till världens sko och acessoar avdelning med finaste inredningen! Dem ska besöka mig i Oktober, hit ska vi! Köpte två halsband.
Efter forever 21 var vi tvungna att sätta oss ner och äta. Åt toasted pitabröd! Perfekt fylla-på-med-energi-mat. Sen gick viut på den stora shoppinggatan igen. Finns jätte många bra affärer som vi inte har i Sverige. Som New Look & Pimkie! På Pimkie köpte jag en mörkröd skinnväska. Saknade verkligen en mindre väska att ha med mig ut och på stan t.ex.
När vi var helt mörbultade med onda fötter och för trötta att fortsätta tog vi tåget hem. Oj vad det gick sakta. Och sjukligt varmt var det också. Det rann om oss. Gled nästan av sätena.
Tig taxin hem och åt. Efter middagen tog jag och Jennifer cyklarna och drog ner till Carrefour och en annan affär (bara för att prova utbudet liksom). Köpte med oss Ben & Jerry's till oss och på beställning från Kristin! Och lite annat. Lite.. hehe.
Så det blev film och så mysigt det kan bli. Helt out of nowhere kom det åska och spöregn. Men blev bara mysigare! Har aldrig varit med om så här mycket åska på så kort tid i mitt liv. Alltså, det åskar hela tiden! Bowpow så är den där igen.
Jätte bra dag! Nu är det sps-söndag! Städa, plugga, skypa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0