sen sjöng jag lite falskt, jag lovar det är sant

1. så såg jag ut någon dag nu i veckan. Eller var det igår? Hmm. Ja i alla fall. Hejhej där står jag och hänger.
2. Ska försöka täcka väggen efter året! Har börjat lite, med både nytt och gammalt kladd.
3. Gissa föremålet.

Har varit på Body work pass nu med inriktning styrka! Det tog hårt på musklerna alltså. Fick tränat benen, magen, ryggen, axlarna och speciellt armarna! Vilken hurtbulle jag gått och blivit alltså! Har även nu börjat i fotboll. Fick ihop ett gott tjejgäng och fått tränare och allt. Så nu tränar vi varje tisdag eftermiddag. Super!
Imorgon ska vi iväg på skolutflykt till den Belgiska staden Brygge. Ska tydligen vara fint. Såinga lektioner, hurra!
Nu ska jag få fart i plugget lite. Puss

Kommentarer
Postat av: Mari

Din stil att teckna. Jag gillar den! Hoppas du kanske kan göra en liten rundtur så man får se ditt rum live. <3

2011-09-10 @ 11:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0