Bryssel och andra äventyr.

Igår tog jag, Gabbi, Clara och Kristin taxi in till Bryssel. Så himlahimla bra väder, plus att vi möttes av denna festliga syn vid centralen.
Gick till det fina stället där dem säljer fruktansvärt go frozenyoghurt glass med en massa olika goda toppings.
Fint i skyltfönstret hade dem också.
Nödja tjejer.
Det var full rulle på shoppinggatorna och något salgs uppträdande på Grand Place. Bra stämning helt enkelt!
Gick såklart in i Forever 21 fällan, again. Kunde inte låta bli, kände att jag blev lite komplett med dessa kläderna. Katching, in i min gaderob mina små barn.
'Träffade Anna och Klara som hade stor besök från Saltis. (Ja, dem bor där Solsidan spelas in och tydligen så är det exakt som det ser ut, love it)
Anna var också lite sugen på den goda glassen.
När vi var tillräckligt griniga och hungriga gick vi och åt på en liten Pizzeria på någon slags italiensk gata. Mums.
Sen skulle vi möta upp Daniel, en vän från högstadiet, som var på besök i Bryssel. Oj, det var svårt! Letade i hundra år. När vi tillslut fann varann var jag och tjejerna tvungna att åka hem. Så synd! Men träffades i alla fall en kort stund.
När vi kom hem var vi så himla slut. Ingen energi i våra kroppar inte.
Fick mat som vi åt i det lilla köket och sen poppade vi popcorn och satte på Burlesque-filmen med Christina Aguilera. Så himla skön lördagskväll. Dock la jag mig på tok försent. Jaja, ingen har väl dött av det tänkte jag.
Måste verkligen dra igång plugget nu. Åh, min familj kommer på Torsdagkväll! Can't wait. Plus att vi är lediga på den Torsdagen. Sen kommer mina finfina vänner om två veckor på min födelsedag. Längtar så att jag spricker lite.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0