anchors.

Forever 21, complete outfit. (Förutom glajjorna)

Godkväll. Kör på massproducering av blogginlägg idag. Klappklapp. Men tänkte visa det jag införhandlade igår.
Åh, skulle utan svårigheter kunna somna sittandes här och nu. Måste spara det trötta till natten så att jag kan sova gott som tusan. Låter som en bättre idé än ännu en sömnlös natt.
Har abstinens efer bandets kafferep. Var ju det bästa med dem bästa. Funderar på att dra en musikkväll i musiksalen med lite piano, gitarr och bas-spelande. Känner att det kliar lite i fingrarna. Då är det dags!
Ha det bra mah dear childern.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så otroligt fin, jag saknar dig.

2011-09-25 @ 20:21:17
Postat av: Anna

Herre min skapare vad du är snygg! Håller med Elin. Åhh. Puss

2011-09-25 @ 21:43:54
Postat av: tove

det där var det läckraste. good buy good buy. ses snart IIIIIUH kan inte fatta att jag säger så. miss you din kiss

2011-09-26 @ 20:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0