Korståg mot matsalen.

Första bilden är tagen i en skog vi brukar gå igenom när vi ska till affären. Där brukar det alltid vara folk av manligt kön med sina cyklar. Där hoppar dem runt på banan som finns där. Ibland satsar dem lite extra mycket på ett extra högt hopp när en skara flickor passerar.
Bilden på moi är från igår. Körde på en lite annan look. Rätt trevligt tyckte jag. Sist men inte minst en redigerad bild från bästa Napoleon Dynamite filmen.
Har inte rört mig på hela dagen. Kanske man borde ta tag i sitt liv snart. Knns lite smått jobbigt då jag har en massa plugg lastat på ryggen. Matteprov och en engelska uppsats. Ser verkligen fram emot. Men måste säga att jag längtar ett snäpp mer tills Torsdag då jag far hem till Göteborg! Åh. Ska bli så bra.
Nu blir det spännande att se vad man kan åstadkomma av den tid som finns kvar av dagen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0