Helgen som varit.

Vi har haft förvånandsvärt fint väder här i Bryssel åter igen! Lite småkyligt med strålande sol. Perfekt för promenader och uteserveringar!
Anna, Klara och Kristin påväg till Carrefour i fredags!
Påvägen hem satte stannade jag, Anna och Klara för att njuta lite av solen på La pommes uteservering. Himla trevligt.
När vi kommit hem stack jag och Alexandra ner till tennisplanen. Man måste ju passa på när vädret tillåter!
Igår lyxade jag, Clara, Gabbi och Kristin till det med ett restaurangbesök! Fick en svensk servetris sådär lite fint. Var konstigt att prata svenska ute sådär. Tack istället för merci osv.
Bilden ovan är på mig och Viggo innan jag och tjejerna gick. Han luktade svett, så han fick stanna hemma. Nej, men han stannade i alla fall hemma.
När vi kom tillbaka bunkrade vi upp i Gabbis crib med 8 mile och myste järnet.
Idag har vi hunnit med en långpromenad, sen - ingenting. Är så himla lat. Känner mig nästan lite sjuk. Söndagsseg helt enkelt.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0