Oboykalas och kafferep.

Idag har det varit en lång dag ink. matteprov och besök hos kommunen. Japp, imorse åkte vi ett gäng i vår SSB minibuss för att ordna belgiska id-kort.
Jag slutade så sent som tjugo i fem (musik), hade oboykalas på mellis och sen när jag skulle gå upp patrullerade två houseparents in med en massa kakor som niorna bakat. Så rusade upp och tjoade kaka kaka kaka och fick med mig ett gäng galna flickor. Rusade ner och drog med oss ett kakfat upp. Tack ni fina nior. Det behövdes.
Har en stor essay på ryggen. Ska göra klart när jag kommer hem. Får se hur sugen man är på plugg då egentligen.
Lite nervös för hemresan också. Måste åka taxi, två tåg, buss och flyg ensam. Håller tummarna för att jag inte tappar bort mig och får stressanfall.
Nu hoppas jag min packning är completed. Önska mig lycka till! Så ses vi i Göteborg. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0