ångesten avlägsnas med breakbots hårsvall.



Om man har pluggångest - koppla då denna videon med rubriken.
Idag är det Tisdag och jag har håltimme. Snart har jag min tretimmarhåltimme som jag ska plugga järnet på. Ingen lust alls, men vad gör man inte för ett litet (stort?) företagsekonomiprov? Kursen är slut i novemeber och jag räknar ner. Så himlahimla skönt. Då ska jag njuta av min nya fritid på dessa timmar och lägga en och en annan tanke på de som har B-kursen också.
Kommer hem om en vecka och två dagar nu! Känns himla konstigt. Har varit här i mer än två månader nu och jag har verkligen bott in mig. Längsta perioden jag kommer vara här i sträck. Sedär, sedär.
Ska man planera höstlovet lite bättre kanske? Fast vill inte ha planer, blir nästan lite stressad. Vill hinna med så mycket. Känns inte som om jag kommer kunna sitta still. Alltid vara på språng. Får se hur mycket tid jag kan spendera hemma. Fast är pepp på språng!! Kommer vara helt slut efter lovet. Hurra!
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0