Swippidiswop.




Har ju verkligen ingen kamera med mig. Känner mig så himla lost. Men här är två bilder från Lördagen då jag och Tovetuffs var kommunister.
Klippte mama-haircut i måndags. Hel fresh. Sen prövade jag på ett mysigt sushi-ställe i Majsmajorna med Tove och det var mumsigt. Sen var det dags att dra till Orust till Frida! Åt bakpotatis och kollade The Butterfly Effect. Läskig film det där. Eller mest chockande. Pawbompuff! (Lite så det lät). Var fint att spendera lite tid med tjejerna vid havet.
Dagen efter bakades det och myste lite till en betydligt läskigare film - Mitt liv som popstjärna. Man blir ju inte sig själv efter den där filmen alltså. På kvällen åkte jag till Mari och hade det trevligt med Anna, David och Elin (och Mari förstås). Drog en standar med Fucking Åmål, kakor och mjölk. Och idag har jag träffat Elly. Gått en runda och druckit te i hennes kök! Känns fint att ha hunnit träffa så fina nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0