Nytt på väggis.

Åh vill ha sushi nununununu (sista lunchen med galsen i sommras). Plus, slänger upp en skabbig bild från en av alla våra kvällsrep på fredagar med för lång lugg.
Har pysslat med att sätta upp en massa bilder på väggen nu efter skolan. Känns kul med lite fylligare och täcka bit för bit av den gråa bakgrunden jag har som anslagstavla. Så nu sitter bilder uppe från Emmaboda, teckningar, Frida Kahlo och tidningsutklipp.
Idag fick jag upp en livlig diskussion om vår överflödiga köttkonsumtion i Västvärlden på mitt svenska tal. Kul att konvertera små oinformerade tjejer, evil laugh. Nejmen det var riktigt kul att vi släppa ut lite ilska och kunskap om detta.
Nu skypar jag med bästa Tove! Sen ska jag plugga Matte och sno lite hostmedicin med Clara (hostkorvar är vi allihopa)
PUSS

Kommentarer
Postat av: TOVEEENNAJSBAJS

skeppar över lite av sveriges goda sushi, det får du. Jättefint med bilderna också! glöm inte närbild på snyggebilden tjoho, den ser för läcker ut kan ju inte motstå. and it was indeed a lovely chat, good sir. massa masssa puss och kram så länge

2011-11-15 @ 20:44:40
Postat av: Mari

Din vägg ser strålande ut. Åh rip min egen vägg känner jag. Tycker du borde låta din vägg klättra långt upp som en slingerväxt fast ditt liv typ. Haha. Waaaaaaaah Ellen snygg du ärrrr. Minns när vi fann den skjortan. Är den bilden tagen när fältpersonerna kom och försökte få oss att ta emot deras klubbor?

Magasinsgatansushi?

2011-11-15 @ 21:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0