Halloween, last time.

Igår var det Halloween-fest på Knokke-out med SSB. I början var det lite mellanstadie-disco-feeling, men efter en liten stund när alla började sprida ut sig på dansgolvet och DJ:n blivit varm i kläderna var det riktigt festligt. Vi dansade och dansade tills klockan slagit kvart i tre. Då var det till att skynda hem till slottet! Det värsta på hela kvällen - skulle hämta min jacka, men den var puts väck! Letade i panik, men den var verkligen inte där. Min plånbok med allt viktigt fanns i min jacka. Har sprungit och varit nervös hela morgonen. Sen för en stund sen klampade Gisela in med min jacka!!! Hon hade tagit fel. Hoppade på henne och grät en skvätt. Så himlahimla skönt! Den ångesten var inte rolig. Men nu har jag den i alla fall. Phjuu. Gissa vem som kommer vara försiktig om sina saker i framtiden? (eller mest nojig, vem vet)
Igår var jag i alla fall Batfan. Eller Batgirl, kunde inte riktigt bestämma mig. Försökte måla en Batman-makeup. Funkade rätt bra. Dock så syns det inte så bra på bilden.
Johanna var super glittrig som unicorn och Kristin var badass som militär!
Tiger-Viktora och Luigi-Emma, är ungefär med på hälften av mina bilder!
Söta troll-Clara! Svart nagellack på tanden, sicket knep. Sen har vi Bart-Viktor på kanten.
Maren var partyrobot, "Every day I'm shuffeling"-skylt.
Viktoria och Turk-Georg.
Johanna och Mario-Anna.
Pirat-Klara och Monster-Otto!
Norsk-Guro och Robot-Maren.
Ellen-Hermoine och Harry-Alex!
Fanny och Black swan-Alexandra!
Just nu kollar jag Grey's Anatomy och chillar järnet. Rätt nöjd ändå. Får se när det finns plats och timrum för plugg. Inte just nu i alla fall. HEJ.

Kommentarer
Postat av: Mari

HAHAHAA tänkte han hette harry-alex.

DAMN YOU'RE FIERCE GIRLFRRRRIRENDDED. Översta bilden. You make me sweat. Nä men typ. Haha. <3

2011-11-15 @ 21:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0