Ett litet hallå.



Med dessa bilderna ville jag bara säga att jag har inget plugg kvar - nästan. Det tycker jag allt att dessa bilderna utspeglar. Skål på det!

Igår åkte jag med Frida och Tove hem till Toves place och såg hur hennes syster och kompisar gjorde sig iordning inför deras studentbal. Vi dreglade lite och blev så pepp att vi inte visste riktigt vad vi skulle göra. Ja. Vi lagade i alla fall mat, skrev en låt. Frida sydde, jag spelade gitarr och Tovetuffs gick catwalk. Ganska så jätte trevligt faktiskt. Sen cyklade vi alla tre på en stackars cykel. Frida trampade, Tove på styret och jag + mina stackars skor var bromsen där bak. Vingligt som tusan må jag säga! Men desto roligare. Tog en sväng förbi Mattis, pussade han lite i pannan och sen vidare till Jennys place! Där hade vi en mycket fin kväll med mys och lite drama i kanten. Men det gillar vi. Typ. Sen somnade vi fyra små flickor i en dubbelsäng.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill inte skratta åt den lilla gubben, men jag kan verkligen inte motstå frestelsen. Vi ses snart hoppas jag. puss

2011-05-25 @ 22:39:27
Postat av: Anna

Jag kan inte riktigt sluta skratta åt mig själv. Jag är så rolig. Plus lilla gubben. Han var nog grädden på moset. Hoppas också vi alla kan ses snart. Igen. Puss

2011-05-29 @ 22:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0