fikaträff(-säkert)





vart tog våren vägen? -som varade i typ två dagar.

gillar att mari får till looken. Så som det ska va.

mmmm gott med cupcakelikcakes.

Igår när jag var hemma det sista för att bli frisk kom Mari förbi med sprudlande energi! Det var bara att sätta på en kanna kaffe och se glad ut. Livet är änna tufft. Haha, nej, detta var ypperligt trevligt må jag lova! Så bakade vi färglada cupcakes. När det var klart gick vi ut på balkongen där det var sooooligt. Var det igår kan man ju fråga sig.
Idag gick jag till skolan, skönt att komma ut i livet igen. Nu ska jag skriva lite på ett av våra tusen arbeten (okej, typ två aktuella, men men.) Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Mari

Vår träff gav mig livskraft. Haha. Åh fint. Jag ser dock inte allmänt efterbliven ut på hälften av bilderna, men du tog ingen av dem. Snällt.

Vad mysigt vi hade det. Tandställning<3

2011-03-09 @ 19:57:41
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh! Man vill ju bara skaffa tandställning när man ser hur mycket gott som fastnar i den :) Finfina bilder på er muppar. Puss

2011-03-10 @ 18:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0