away from here






Usch, nu vill jag bara att det fina vädret ska dyka upp! att det ska vara torrt och behagligt när man går ut. Mitt huvud dunkar och jag vill bara här ifrån. Fy. Peppar festivalerna till sommaren så att det kryper i benen.
Om två/tre veckor ska jag i alla fall fara till Frankrike. Hoppas vädret är lite bättre där.
Idag när jag var på stadsbiblioteket hoppade Mari plötsligt förbi i sin fina klarblåa tröja!! Sicken härlig överraskning. Fick lånat min medeltids roman och mötte Mattis. Snipp snapp slut så var det inget mer märkvärdigt med det. Åt morotspannkakor. Ganska spännande ändå. Living on the edge!!!
Tjopp tjohej.

Kommentarer
Postat av: Anna

Känns nästan som det är jag som ska till frankrike, iiiie! Men det är det ju inte... Synd. Men roligt för dig din lilla hund. Hoppas du kan beställa rätt vin nu. Då blir jag stolt! Puss

2011-03-11 @ 11:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0