Klaga, heja heja!





HEJ! Jag måste fånga mitt förnuft och börja plugga efter det här inlägget!

Idag satt jag intryckt på en sån där fyra plats på bussen med min bok och mina hörlurar. Så sitter en stor, tant bredvid. Och så klart måste hon börja klaga på killen som sitter på andra sidan bussen när han har sina fötter uppe på stolskanten. Orkar inte med det. Måste de tro att de äger hela världen bara för att de är gamla. Lyssnade inte så noggrant, men förstod att tanten inte ville ge sig. Och inte killen heller. Det tyckte jag var bra. Ville bara skälla ut henne. Okej. Vet att det låter som om mina åsikter är på fel sida nu, men blir bara så trött. Varför lägga så mycket energi på något sådant onödigt? HEJ DÅ, see u in hell.



Den här kan man få bli glad av. Man får för polisen. Hej.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, herre! Jag tror jag blev förälskad i dessa pojkar!

2011-01-17 @ 20:46:21
URL: http://hundmedhinder.devote.se
Postat av: ellen

Vi borde banne mig göra något liknande!!

2011-01-17 @ 21:00:30
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0