Upside down and inside out






Bild 1, 3 och 5 är mina från kroatien
. Sommaren då känns så lång borta. Som en bit av en evighet. De har gömt sig i mörkret.

Idag skulle jag på en lektion vid 9.40 på morgonen. Såklart var det inställd och nästa lektion började inte förrän klockan ett. Onödigast i världen kan man tycka, men det är bara att vända det till något positivt, som att det var bättre än att ha en lång lektion. I stället åkte vi till Statsbiblioteket för att hitta böcker från Antiken. Sen sprang vi ner till nedervåningen där b.la. jag och Marcus spelade Guitar Hero. Sen var det gympa. Som tydligen bara var planering. Wow.
När jag kom hem var jag trött som attan. Jag som inte gjort alls mycket. Men satte mig med en stor kopp kaffe och kollade ett Glee avsnitt. Har blivit som en dagsrutin.
-Minst ett Glee avsnitt om dagen är bra för magen, säger vi då. Och hör på. Den fick ur mig tårar igen!!! Det kommer ju aldrig sluta. Tror jag har fällt en eller två tårar till nästan varje avsnitt nu det senaste. Antingen håller jag på att bli sentimentalaste i världen, eller så är det så gråt framkallande att ingen kan motstå.

Krimskrams


Kommentarer
Postat av: Annisen

Sommaren är nog lite av en evighet ändå. Känns så nu i denna vinterstorm. Men har hört att livet är så, man får väl bita ihop liksom. Skrattar lite åt din chilldag, själv startade första skoldagen med ett dataprov. Åh, livet är på topp! Puss, snyggwe

2011-01-11 @ 22:21:16
Postat av: Rebecca

svar: tack fina du.

2011-01-12 @ 14:09:48
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0