knatting






Mitt huvud verkar ha smält bort under lovet. Försöker skriva på mitt lilla svenska arbete, men det kommer inte riktigt ut något vettigt. Så jag satte på ett Glee avsnitt.
Imorgon är det sista dagen på jullovet. Då ska jag nog sattsa på att gå upp lite tidgigare än klocken ett som har blivit min vanliga tid att gå upp på. Inte bra.
I Fredags dansade vi runt i Mastugget med en massa trevligt folk. Sen till Majorna och sen till Frida med flickorna. Dock fick vi inte sova ut, men det gjorde inget. Åkte hem till Mari, fick mat, sömn och trevligt sällskap. Sen halkade jag hem i regnet och hittade  Mattis på trappen. Han tog jag med in. Upp kom Carl och hoppade ut från balkongen. Jaha tänker man och kollade ner, där fanns den stora snöhögen Mari varnat om, bambambaaam.

Nu hörde jag att Glee avsnittet tog slut. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0