Fog





Var hälsad du fina inidivid någonstans från någonstans. Jag mår si sådär. På vippen att bli sjuk. Ack ack. Är ganska säker på att det är Mattis Makaron som har varit i farten. Sov hos honom inatt och igår natt och han var lite krasslig som vanligt! Suuuck.
Idag hoppade mon Mari på trean på Valand och vi satt sida vid sida ända hem! Och oj vad vi skrattade. Skippade efter luft var trjde minut. Ja tänk vad mycket roligare en vanlig bussresa kan bli med sådant fint sällskap! Åh du fina Greven.
Helgen har varit fin den med! I fredags repade jag med Majorna boyzen med z för att dem är så kola. Nästan. Det var trevligt det! Sen far jag til Malin och Maris lilla sambosällskap. Oj vad fint det var! Nästan så att man ramlade av stolen om man hade suttit på en sådan!
Sen var det jobb och Masthugges besök. Där t.ex. satt jag med Vickan på mina axlar och åt chips och pratade med en engelsk gubbe. Sen åkte jag till gubben i Kärra! Sen spenderade vi hela söndagen och denna natten tillsammans. Så himla värt faktiskt.

Det var lite om mina dagar! Hej. Jag. Behöver. Fota. Nya. Bilder. Hej. Då.

Kommentarer
Postat av: Mari

Den bussturen var värd. Blev lite glad i hjärtat hela dagen sen. Party typ. Du var söt när du var en aning mindre, nu med Snoddas <3

2011-01-24 @ 21:08:50
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anonym

GLÖMDE KRYA PÅ DIGGGGG!

Oh foggy days

2011-01-24 @ 21:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0