antikens avkommor


Bilder från i sommras

Längtar tills veckans jobba plugg är över. Sitter här med böckerna upp till midjan. Känner att nu får det banne mig bli helg.
Jag gillar att min videokamera glittrar i vissa ljus. Sådant uppskattar man! Och.. måste jag ta vad jag inte gillar nu också? Fast har ju faktiskt redan nämnt det här ovanför.
Kan någon vara snäll och göra klart mitt svenska arbete? Har fastnat lite. Du kan få en kram eller två. Vet att du vill.
Hm. Teaterns födelse.. Har i alla fall skrivit klart om Lesbos ön. Där alla var lesbiska. How nice.
Nä nu kör jag!

Hej då. Skriv gärna något uppfriskande i kommentarfältet, känner att jag behöver det, tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Mari

It's on. Friday night! Hahahahahahhahaha<3

2011-01-19 @ 18:55:13
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Mari

spöken. jag trodde det var någon som spelade basket. sista bilden posespöke. fina bilder. spökfotograf. väldigt fina bilder.

2011-01-19 @ 18:56:03
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med Mari. Spökbilde. Hejaheja. Duktig är det rätt ordet som passar på dig, ditt lilla kinesiskabarn. Puss

2011-01-19 @ 21:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0