Vink vink





Hej där! Idag kom jag hem lite senare då min kinesiskaklass varit på filmfestivalen och beskådat en lång plus -sam kinesisk film. Det var fint filmat och de fångade olika miljöer väldigt bra men man får se till att inte ha för mycket spring i benen!
Nu har jag sett det sista avsnittet på första säsongen av O.C. Och jag lyxade t.o.m till det med över saltade popcorn. Ganska festligt på en Onsdag kan man tycka. Just nu sitter jag mest och lyssnar på min intressanta ljudbok. Ja, jag har nyss övergått från att lyssna på musik i min iPod till att lyssna på böcker och en fransk man som pratar om vin. Ganska intressant. Man vill ju inte beställa fel när man är där, 'aight?

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Anna

Du din lilla franska filur! Du sticker ju snart. Önska jag kunde följa med i din fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck you- väska. Då hade man ju hört massvis med franska och lekt lite fransk själv. Beställ nu inte fel! Icke sa Nicke! Puss. Kafferep på fredag. UNDERBART!

2011-02-03 @ 19:24:39
Postat av: Mari

LYXLYX ÖVERSALTADEPOPCORN! Ibland får man unna sig. Du är snart hemma i Tlanda igen, men åker till FRANKRIKE! Du kommer bli fransk. Min franska vän. Puss <3

*Jag älskar brittiska svärord, skins. EEEEEH. cunt.

2011-02-17 @ 11:44:11
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0