Ett litet hallå.




Ville typ säga hej typ. HEJ. Jag är super slut i kroppen, har tränat (!!!!!!!) Hur ambitiöst liksom? Tio av tio. Nae. Men kanske en sexa i alla fall.
I fredags repade vi i fredskåren äntligen! Och då blev låten Psykologiska besvär till. Finfint! Sen åkte jag med goa & snabba Lila bussen till Masthugget för att klättra upp för berg (trappuppgången), leka katt och dinosaur + komma hem lite för sent för att jobba på lördagsmorgonen kanske. Men jag klarade mig igenom dem timmarna för att sedan åka till Mattis och hälsa på mor- & farföräldrarna och en galen pudel. Nästan som ett litet kafferep i ära till det kommande födelsedagsbarnet. Sen när dem farde hem firade vi Mattis lite till med ostbricka, bubbel och tecknad film. Hurra för härlig helg!

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Mari

Du är så s n y g g i dina röda hörlurar! Psykbesvär är awsm! Jag tycker vi borde repa snart igen. Kom hem vi börjar om igen (hunden kmr hem) <3

2011-02-17 @ 11:42:38
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0