bacon i din skalle



förstör lite mer, se till att ordna upp det. Misslyckas. Misslyckas. Misslyckas. Lyckas?

Har ofantligt många grejer i skolan imorgon. Men orkar inte riktigt tänka till så mycket. Så antingen har jag tur eller så går det åt skogen. Hörde jag en skål?
Funderar på att börja laga mat. Handla och blanda ihop varorna till något ätbart. Ganska så bra nu när mamma är bortrest i Singapore. Vink till mammsi där borta!
Ska langa kinesiska meningar nu. De är som en äcklig smet. hej.

Kommentarer
Postat av: Mari

Du är kines barnet. Du är som gjord att göra kinesiska fraser till smetar du kan baka en kaka och ät. And you're gonna succed my friendster!

Det hänger ett mörker över dina fina bilder.

Jag tänder lampan

2011-02-24 @ 19:25:51
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag gillar att det är mörkt. Det blir liksom som man måste anstränga sig då. PÅ ett bra sätt. Du blir snart än av dom. Så mycket som du kan. Puss

2011-02-26 @ 12:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0