Mezmorized

Johan - om du fortfarande kikar in lite här ibland, din illustration! Chanelskull, gjord av Mari på min arm.
Danmark.
Orust.

Godkväll! Imorse steg jag upp, åt brunch och studsade sedan ut på en lång promenad i sällskap av min käraste ljudbok av Muriel. Har ju verkligen lyssnat om den ett flertal gånger. Otroligt bra eller helt enkelt brist på andra? Både och antar jag. Skulle hämta Harry Potter-ljudboken av Kristin men hon var borta. Var verkligen så himlahimla skönt. Fint väder och kunde gå i endast tjocktröja. Har inte åstadkommit så mycket mer bra idag. Men ey, det är söndag, man behöver inte. Funderar starkt på att sätta på en film jag velat se länge. Submarine! Hade glönt att jag fixat den på höstlovet. Dumt.
Ha en fin kväll och gush ja, det är ju tredje advent?! Glad tredje advent då på er.

Kommentarer
Postat av: Johan

Haha, tänkte precis fråga om det var min bild du blev inspirerad av! Riktigt tjusigt alltså.

2011-12-12 @ 21:40:47
URL: http://aconseguir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0