Knyta kravatt

Idag började jag och Klara dagen med en tvåtimmars lång promenad i solen! Bästa.
Har ju verkligen varit världsbäst på att följa årets julkalender denna gången! Klappklapp till mig. Men seriöst bästa, tända ljus på morgonen innan skolan och kolla på en moderniserad Oliver Twist-saga. Skratta högt när man hör små gömda repliker i bakgrunden och få julkänslor. Kalas helt enkelt!
Det har snöat grymt mycket hela helgen! Himla trevligt men blir nervig av tanken av trafikkaoset och stängda flygplatser som kan komma med sådana trevligheter. Får hålla tummarna på att jag kommer hem.
Dålig bild. Men hey, nyinköpt! Får se om det är en keeper.
Myser runt i mitt place.
Såg några avsnitt Greveholm idag. Kom till det avsnittet man fick se den oerhört läskiga greven - trodde jag i alla fall att han skulle vara, men det visade ju sig faktiskt att man kanske har lite olika uppfattningar som när man var liten och idag. Drömde mardrömmar i flera år efter det där skelettet, haha, älskar att det är oerhört fult animerat och ser mest bara snällt ut. Skönt, nu har min otroligt jobbiga barndom retts ut.
Ha en fin fjärde advent-kväll! (Åker hem om två dagar, iiiie)

Kommentarer
Postat av: Mari

Alltså jag vill krya ner i din säng (sista bilden) och se på julkalendern.

Snö är mysigt men du måste komma hem, hehe. Första bilden var urtjusig. Och klänningen verkar också vara det!!!!

2011-12-19 @ 08:13:51
Postat av: Ellen

Då tycker jag allt att du borde dra dit ass hit och göra dit. Hihi. Okej typ sista chansen i morgon och på onsdag morgon, men det är okej! Åh. Tacktack, snart ses vi!! Puss

2011-12-19 @ 11:53:08
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med Mari. Då skulle vi alla tre (plus Elin, vill att bandet ska vara samlat igen. Så egentligen fyra då) kunna gosa ner oss och titta på snön. Här är det väl bara kallt. Men jaja, inte ska man klaga. Vad är det bra för egentligen? Saknar dig som Greveholm saknar det läskiga skelettet. Puss.

2011-12-19 @ 20:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0