Ma chambre!

Här borta finns det tre stora gaderober och handfatet i små rum.
Har ett litet handfat. Pimpade med fjärilar!
Så ser mitt rum ut här på slottet! Idag åkte mamma och pappa hem. Men hann som tur inte sörja för mycket då jag och ett gäng tog en promenad ner till Waterloo centrum till en fin söndags marknad. Köpte jordgubbar, tog taxi till skolan och la oss på gräsmattan och hade det gott i värmen!
Lånar en liten bild av Jennifer. Så här ser internatet ut. Bor i mitten på andra våningen!
(Jennifers bild igen) Hade det chillpådill på gräsmattan.
Imorgon börjar skolan! Hoppas mitt schema blir klart bara. Puss

Kommentarer
Postat av: nilla

Ser himla fint ut. Hoppas du har det bäst mmm!

2011-08-21 @ 20:30:09
URL: http://geniusnextdoor.blogg.se/
Postat av: Mari

Åh! Det ser ut som du har det bra. Lev loppan och glöm inte skypedejt imorgon!

2011-08-21 @ 21:49:33
Postat av: Jennifer

Härligt inlägg hörrrdu! Gud mina bilder ser jättetråkiga ut jämfört med dina som är sjukt stora, jag måste också ändra så att jag kan ha så stora bilder. gött ju!



Och tack för samtalet idag, mycket givande <3

2011-08-21 @ 23:20:13
URL: http://jenniferibryssel.blogg.se/
Postat av: Anna

Gaash vad stort ditt rum ser ut! Diggar fjärilarna starkt. Lev nu livet på slottet! Puss, din buse.

2011-08-21 @ 23:25:14
Postat av: Elin

gillar. brutalt mycket faktiskt. pusss

2011-08-21 @ 23:47:20
Postat av: tovetuffs

ååh ser för bra ut ju! najs med värsta stora rummet ju. hallåååå det är ju jenny som ligger ner i gräset på sista bilden?!

2011-08-22 @ 23:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0