Emmabodarejv.

I söndags kom jag hem från årets Emmabodafestival. Och oj vad kul det har varit! Bra musik, bra människor och har rejvat av mig skorna nästan. Älska rejv. reeeeeeeejv.
Även fast det regnade mest hela tiden stördes vi inte av detta, det var party all the time. Har tagit lite kort på min engångskamera, som jag hoppas har klarat sig. Ska lämna in den efter jag har tagit 6 kort till. Men här har jag tre fjuttiga mobilkamerakort. Hurra! -nästan.


Lilla Lovis, så himla sprudlande och energigivande. Fast blev dock rätt besviken på ungefär hälften av låtarna.

Jakob & Tove, papa J N' tovedot

Frida när dem limmar ihop hennes rygg i sjukstugan efter ett skrämmande fall på brasse. Brassestolar alltså.. Men ojoj, vilket party vi hade här inne med alla glada läkare.

Har legat sjuk enda tills nu. Har fortfarande kvar lite, men nu förbjuder jag det. Vill inte.
Jag- Överens? Vänner? Skaka hand?
Ellens kropp - Deal. Skaka hand.

Skönt med vänner. Puss

Kommentarer
Postat av: e

Lilla Lovis var så fin, HURRAAA haha!

2011-08-05 @ 17:07:29
URL: http://www.nattstad.se/ellypelly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0