Brysselkål.

Finaste!
Sitter ensam i mitt nya rum i Waterloo, Bryssel nu. Känner mig typ ensamast i världen. Men det är okej. Mamma och pappa har åkt till sitt hotell som vi alla sov på igår. Just nu känns det omöjligt att klara sig från allt där hemma. Men jag hoppas att det är en övervinnlig känsla av något slag.
Slottet som jag bor på är i alla fall hur fint som helst! Lika så skolområdet. Så himla grönt och stort. Och mitt rum är väldigt, väldigt rymligt, plus runt 6 meter i tak! Ska till Bryssels centrum imorgon och köpa lite inredningsbajs. Så umgås med mammi och pappi (inte sandri) imorgon. Sen åker dem på söndag. Får se hur det går.
Har nytt nmr till mobilen nu. Eller ah, nytt mobiltjofräskort för Bryssel, men har kvar det Svenska med mitt gamla nmr då.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Mari

Hoppas du blev glad över att vi tagit över photo booth.

Ditt rum låter underbart fint. Din skola låter underbart bra. Jag tror att på måndag kommer det bli mer än underbart! Vänta bara.

Du har världens konstigaste nummer. Haha sms <3

2011-08-19 @ 23:38:42
Postat av: Anna

Blir ju lite kär i ditt rum, utan att jag sett det. Men det låter fruktansvärt fint! Högt i tak är ju alltid fint, liksom. Jag tror som Mari. Njut och ha det fint på din första skoldag. Puss

2011-08-20 @ 15:20:16
Postat av: Elin

åhåhåh. du kan göra vad du vill på höjden. SANDRI SANDRI SANDRI. puss

2011-08-21 @ 13:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0