raffraffraffinaderi

I Fredags överraskade den gosigaste killen mig genom att ha bokat bord på en italiensk resturang. Det var så fint på så många sätt.
Gillar hur vuxen hans mat ser ut (+ölen) jämfört med min. Så det ska va.

Här satt vi i flera timmar och bara pratade. Sen blev det en promenad i stan och sen hem för en kopp te.

I Lördags efter att jag jobbat klart, drog jag och Mattis till stan så fort vi var klappade och klara. Där gick vi på en lång promenad genom Haga och Linné för att sedan återvända till Husaren för lunch.

En riktig streetstyle bild. Katching!




Posen på kanonen. Kanonkul - gråter av lameness

Gillar att det är så mycket liv ute nu.




Luuunch.


Sen åkte jag med Mattis till Kärra - tämde blåsan - och mötte upp Jenny & Tove för att åka till my home town. Sen fann vi också Frida och Fiona vid Centralen!


Alltså... hahahah. Nein, vad fint Jenny!

Finisar.

Lagade mat och satt ute halva natten. Bezt med e&z. Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Gillar kontrasten mellan barn och vuxen bilden. Och gaaash så gulligt av Mattis! Låter underbart alltihop. Ja. Preicis som det ska vara när det är vår. Puss

2011-04-12 @ 00:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0