påskhelgen


Anna i Annas hem i Lördags! Sicken frasig fräsig kvinna det där.

Jag & Mari hade vårt lilla gena party på altanen en stund, sen så var det in och skaka rejält med rumpa!



Igår åkte jag hem till Mattis, spelade gitarr i trädgården och blåste ananas-såpbubblor!




Mattis. Bubbelbubbel!

Sen blev det grillat på Bengts nya grill! Gott.

Fram mot kvällen begav sig jag, Mattis & Tove till Josef's place!

Josef, the host!

Här ute satt vi med varsin filt och hade det trevligt!


Josef!
Tove!

Rikard!

Och sist men inte minst Mattis! Min pose-för-kvällen blev typ fail. Den är inte värd en plats här.


Värdparet hade ordnat en lovely evening!

Fin kväll!

Imorgon börjar skolan och nu måste jag plugga. Ha det fint, ni där ute!

Kommentarer
Postat av: bajs T

SHIT snygg den sista bilden på Josef. manligaste mannen ser han ut som, WOW!

2011-04-26 @ 19:48:37
Postat av: Anna

GAAASH! Blir ju nästan kär i alla ananas-såpbubblor bilder! Finfina! Sådana fina ananas-såpbubblor borde man ha på fest. Du och Mari är så coola. Eget party liksom. Önska jag var bjuden... Men livet är hårt. Puss, :)

2011-04-26 @ 20:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0