Frukost till middag.



Oj sicken fin dag det har varit idag! Sprang tre snabba kilometer på gympan och fick ett gott humör på köpet!
Efter skolan tog jag spårvagn tre till grönsakstorget och gick till min favvis Stadsmissionen för att läsa på böcker och prova leopard kragar och svarta, långa kappor. Jag fick med mig fyra böcker för runt 10 riksdaler styck i en vit plastpåse. Sen trallade jag vidare på min favorit gata (efter haga kanske..). Sen vandrade jag till Beyond retro och köpte en fin, fin lång, svart, grov stickad tröja med en massa glitter och glamour fast sytt. Sen kom Mari och hennes Donner girls.  Tänkte fika men vi ville till olika ställen. Haga var ju perfekt en dag som denna! Så jag och Mari tog spårvagn tre till Hagakyrkan och vandrade neråt på de underbara gatorna i solen. Satte oss på Cafeva för att äta frukost till middag. Ojoj vilken fruu... middag! Hemgjord müsli, rågbröd och kaffe (+++ påtår). Satt där tills personalen gick runt och satte upp stolarna. Trevligare har jag inte haft på länge! Sen tog vi trena för tredje gången till Centralen och matchade 25:an perfaaa! Åkte till Linnea och hämta Mattis halsduk, ska visst samla ihop pojkens grejer han lämnat lite här och var, haha! Sen tog jag promenaden hem och träffade Ingrid påvägen! Hon sa att jag var konstig.. Hm. Jaja, jag var ju lite uppflummad från tiden med Mari, farligt!

Nu har jag varit duktig och gjort klart en heel del mattetal! Och ätit avocado, gott! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0