Dumbeldores arme! + BILDBOOOMB!



Lägger in denna bild bara för att den är så festlig! Har jobbat asset av mig denna morgon. CREEEEED till mig!

Nu ska jag släppa en bildbomb då jag laddat över suddiga bilder från mobbobilen! Tadaaaaa:


Jag och Mari trallade runt på stan och köpte en muffin till Alice som fyllde sexton ååår! Finfint

Sen satte vi oss inne på akademibokhandeln och fikade med jordgubbs must!

En kväll kom jag till Mari och då hade hon köpt take away glass som vi delade på! GOOOOOOOTT. +++Bästa bilden

Började i en wunderbaring raring klass!

Såg på Kristian Antilla en fredagskväll med Mari&Malin! Sen var det donner partaj.

När jag och Mattis pojken fikade på espresso house skuttade Elin och David förbi lite sådär smått "random".

Var på BABIAAAAAAAAAN! -med emelie och elin! Tre eeeee flickor alltså!

Det blev fin dans, och åh vad fin spelning! -sen blev det slottskogis partaj

Utsikt från Fridas kvarter från gårdagen!

Jag och tove busen!

Ja igår var det Kapten Röd med flickorna! Mari goan hängde också på! Efter skolan visade jag ex orustbon Frida secondhand butiker här i vårt vackra gbgggg. Jag fyndade själv en fin grön cardigan med fräna knappar på statsmissionen! Sen stack vi och hämtade upp resten av barnen från klassen som hade haft NO och stack för att handla på Landala. Sen hämtade jag Mari och alla samlades i Fridas lägenhet för lite förpepp! Mycket trevligt det där! Sen blev det kapten röd och njaaa.. inte precis den musiken jag fastnar för. Gick bak till Mattis och sen sprang jag och mari till en bänk, sköööönt! Sen Fridas lägenhet igen + med mattis och sen hem då jag jobbade i morse.
Det var en riktigt fin kväll det!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Härliga bilder på allt folk. Jag saknar dig. Och er. Ja du vet, er alla goingar. Puss

2010-09-19 @ 17:02:19
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0